2009. július 26., vasárnap - Szerkesztő |
Reformáció, mint PR -kampány
Kálvin Jánosról sosem hallottam még senkit médiaszemélyiségként, kommunikációs zseniként beszélni...
A mai információs társadalomban és erőteljesen mediatizált világban ritkán nézünk magunk mögé. Ezért is örültem egy olyan előadásnak, amely a múltat a ma szemszögéből vizsgálja. Kálvin Jánosról például sosem hallottam még senkit médiaszemélyiségként, kommunikációs zseniként beszélni, és arról sem hallhattam még sosem, hogy Luther volna az első bestseller író, pedig az előadó ezt egészen konkrét számadatokkal tudta demonstrálni.
Ravasz László hihetetlen kreativitással élt a média adta lehetőségekkel és eszközökkel, és mind erről valahogy nem esik szó.
Íme tehát a hiánypótlás, és a példa minden mai egyházi médium számára.
Mészáros Márton előadása
- Reformáció, mint PR -kampány ( 1.7 MB )
Copyright © 2008 Parókia Portál, Minden jog fentartva.
Impresszum / Média Ajánlat / Kapcsolat / Hírlevél
Látogatók ma: 23, összesen: 423179